Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har sikkert vært opp før, men spør igjen jeg, hvordan fungere 2x12" av Pioneer TS-W306C 1000w i portet kasse? Noen som har prøvd disse? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bump:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 en kompis av meg har det, men er ikke så veldig mye å si, siden han bygde kase av 12mm kryssfiner :p MEN, var veldig god lyd når jeg hørte de :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 var det 2x12" eller 1x12"?, lukket eler portet kassen? Har du noe mulighet til og finne ut hvor mange liter kassen er på? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Disse fungerer særdeles godt i portet kasse, husker ikke helt hvor mange liter vi bygde på disse, men den var ganske så stor... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har planer om og putte 2x12" i en kasse med 2x110mm porter opp i hatthylla i min MB 190.. Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 2 * 12 i porta kasse.. og ja.. den var svær :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hehe, hvilken forsterker anbefales på disse subbene? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Vi brukte Pioneers GM-7200 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Vi brukte Pioneers GM-7200 Hva er pris på en sånn da? Hvor få tak i? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bump:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hva er pris på en sånn da?Hvor få tak i? Mvh Torstein Lær deg å google litt da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 har denne subben og bruker GM-7200 forsterker, er MEGA fornøyd! :) har bare 1 men blir 1 til til sommeren. bruker lukket kasse jeg da, ikke hørt den med portet kasse desverre :\ lurer på resultatet Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg