znapp Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Har akkurat kjøpt meg Ny LG spiller med blåtann etc.. satt den i min opel vectra 95mod.. var vanlig iso kobling på den som jeg bare satt i bak på spilleren.. problemet kom da jeg begynte å kjøre og skrudde på spilleren.. da datt speedometeret ut og Traction Control lampa begynte å lyse.. er elektronisk speedo ja.. så da lurer jeg på om stereoen og speedometer på samme strømkabel, og at spilleren drar såpass mye strøm at speedometer kutter ut.. er mye lys etc i den, og 10ampers sikring på den.. Noen tips? :) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Har akkurat kjøpt meg Ny LG spiller med blåtann etc..satt den i min opel vectra 95mod.. var vanlig iso kobling på den som jeg bare satt i bak på spilleren.. problemet kom da jeg begynte å kjøre og skrudde på spilleren.. da datt speedometeret ut og Traction Control lampa begynte å lyse.. er elektronisk speedo ja.. så da lurer jeg på om stereoen og speedometer på samme strømkabel, og at spilleren drar såpass mye strøm at speedometer kutter ut.. er mye lys etc i den, og 10ampers sikring på den.. Noen tips? :) Det kan jo virke som om bilen har speedpuls i iso-kontakten. Har aldrig sett en LG spiller, men det er mulig de har litt spesiell plasering av ledningene i isoen. Enten får du forklare hvilken farger som sitter hvor inn på isoen, fra spilleren, ellers så får dra å kjøpe/låne en iso overgang for å finne ut hvilken ledning som tar strømmen fra Speedpulsen. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det kan jo virke som om bilen har speedpuls i iso-kontakten. Har aldrig sett en LG spiller, men det er mulig de har litt spesiell plasering av ledningene i isoen. Enten får du forklare hvilken farger som sitter hvor inn på isoen, fra spilleren, ellers så får dra å kjøpe/låne en iso overgang for å finne ut hvilken ledning som tar strømmen fra Speedpulsen. på iso kontakten som fulgte med spilleren, så er det følgende ledninger fra øverst til venstre..(har ikke tatt med høytaller ledninger siden det er likt på begge iso.) 1. blå-hvit(til forsterker) 2. oransje(phone mute) 3. Gul (til Batteri) 4. Blå (antenna) 5. Rosa(dimmer) 6. Rød(tenninga) 7. Svart(jording) så.. iso kontakt i bilen: 1. blårød 2, lilla 3, svart 4. hvitrød 5. grønnlilla 6. rød 7. brun(tykk kabel) så.. var mye forskjellige farger der.. noen som vet hva de forskjellige er til på iso kontakta i bilen.. ? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Som Kjetil skriver så er det konflikt med speedpulsledningen på bilens ISOplugg. Denne må klippes av. Blei litt usikker på hvilken det er, men hvis du tar et bile av pluggen i bilen kan jeg sikkert svare på det. Har måttet gjort det noen ganger på kundebiler. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Som Kjetil skriver så er det konflikt med speedpulsledningen på bilens ISOplugg. Denne må klippes av. Blei litt usikker på hvilken det er, men hvis du tar et bile av pluggen i bilen kan jeg sikkert svare på det. Har måttet gjort det noen ganger på kundebiler. ok. har prøvd å ta bilde, men blir altfor uskarpt. lurer på om det kan være den som skal til forsterker jeg må klippe.. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 takker for svar. klipte ledningen som skulle gå til forsterkeren.. og vips så funka alt :D Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg