Gå til innhold

Frontrute på 190E


elnan

Anbefalte innlegg

Har en 190E 85 mod.

Noe som er sykt irriterende er at jeg aldri får duggen bort skikkelig og sliter litt med å få et klart vindu på vinterstid. Noen som har noen gode råd å komme med?

 

Er forresten et helt utslitt førersete også. Noen som har noe forslag?

Og ikke minst lekk i bagasjerommet. herre for et kjøp. noen forslag til det også? setter STOR pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontruta de er nok mest pga pusser armen. Om jeg ikke tar helt feil har du bare 1 arms pusser, samme som på min 84 model et sant helvete om det reiner.

Fører setet ditt, om det bare er trekket kjøp et nytt på biltema det passer og det holder faktisk. Mitt bagarsje rom lekker også, inn fra ruta. Tror det beste er å bytte pakning.

 

Merkelig du tok opp disse problemene, du beskrivde akkurat bilen min hehe.

Men let me know hvis du får tak på noen tips med pussern og dugg.

- Mvh Rune.A.

1995 - MB 250D

1989 - MB 230E

1984 - MB 190E

Folk med hjerne, kjører stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt med en vindusvisker ja. Kjipt i regnvær..

Og enda en ting som jeg kom på nå. Hvorfor nekter det høyre frontlyset og fungere like bra som det venstre? Jeg kjøpte to helt nye, og samme problemet er der enda.

 

alle 190er har 1 visker.

heldigvis.

heheh

 

har ikke noe problem jeg.

men får jeg problem så henter jeg en i hylla mi.

har 7 stykker så:S

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt med en vindusvisker ja. Kjipt i regnvær..

Og enda en ting som jeg kom på nå. Hvorfor nekter det høyre frontlyset og fungere like bra som det venstre? Jeg kjøpte to helt nye, og samme problemet er der enda.

 

Kanskje overledning, har det samme problemet på min skjønner du.

Hva gjør du hvis purken vinker deg inn?

Vink tilbake og kjør videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm min og lakk som ett reint helvete i bagasjen før.

mitt probløem var lyktene.

tetta GRUNDIG med baderomsilikon så ble det helt knusktørt :)

 

det med vinduet er nokk ganske bvanelig. slik har jeg det og..

pleier å hjelpe i ett par dager å tørke over viskeren med bensin på ett lite papir.

 

tror nokk også en ordentlig visker vill funike bedre enn en fra biltema som jeg har :)

 

førersetet kan du jo enten kjøpe nytt eller trekke om eller kjøpe trekk fra biltema osv som er foreslått fra før :)

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..min også lekker i bagasjerommet..rundt lyktene og oppe i høyre hjørne på koffertlokket...men skal ta av lyktene og tette med noe silikon greier..og tror eg fyrer litt silikon i høyre hjørne..funker ikke det tror eg at eg kjøper meg ny pakning rundt..sykt irrreterende..

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

 

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nekter det høyre frontlyset og fungere like bra som det venstre? Jeg kjøpte to helt nye, og samme problemet er der enda.

 

 

heheh Jeg trodde selv at det var dårlig lys på høyre side, men det var så enkelt som at det bare kjentes sånn ut når jeg selv sitter på venste side. Prøv og sett deg i høyre sete med lysene på, det var feilen hos meg :P

- Mvh Rune.A.

1995 - MB 250D

1989 - MB 230E

1984 - MB 190E

Folk med hjerne, kjører stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår