jow Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 jeg lurer på å kjøpe meg en renault megane 2.0 16v1999 mod. det jeg lurte på er hvilken boltsirkel, og hvor store felger får du på den uten å valse hjulbuer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 hallo er det ingen som vet detta??? jeg skal kikke på felger, men må vite hva jeg skal leite etter :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Etter hva jeg fant ut er det 4X100 og 36 innpress hubdiameter 60,1mm Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jow Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 takker!!! :D da kan jeg begyne å jakte på kule felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg