ruant Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det vanskelig å mekke til slik at du får to din istedenfor en i en Audi A3 '97 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det tror jeg kan bli veldig vanskelig. Må nok kutte både over og under, og tror fortsatt ikke det blir nok plass. Eventuelt kan du sette spilleren under midtkonsollen, men det ødelegger jo igjen for VAGCOM kontakten. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hva om du kjøper dashkonsoll fra faceliften? På faceliftutgaven finnes det dobbel din, da der er tilgjengelig navi+ enhet. Lykke til! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei, jeg driver med samme som deg. Det er ikke noe problem, men du må kjøpe en 2-din midtkonsoll med 2-din rack. Du finner den på ebay.de ;) Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Har du gjort det? Hva skal jeg søke på på ebay? trenger jeg bare konsoll og rack? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg