Fiskn Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hei, vurderer kjøp av en eclipse. Siden jeg er 19 år og student tillater budskjettet en 120,000,- ca så har sett meg ut blant annet denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9044495&sid=3awbtR-uN970162&pos=7&tot=18 Har dere andre i samme prisklasse gi meg gjerne beskjed. Det jeg lurer på er: Godt kjøp? Hvis noe skulle gå i stykker hvordan er det med deler til en slik nokså sjelden bil ? Hva er typiske slitedeler? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Spør her så får du noen gode svar: http://www.mitsubishi-klubben.no Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskn Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnkar91 Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Hei du.. Jeg har tenkt å muligens selge min Eclipse.. Jeg har da en 92 modell.. Vet ikke hvordan du hadde tenkt deg.. Men den er fult stylet med en meget god stereo,, Sjiftet masse slite deler, har ikke vært vinterkjørt. Vis du ønsker diverse bilder av bilen kan du jo sende meg en mail.. Den er da arnkar91@hotmail. Men selvfølgelig ikke til 120 000 da :P Skal få den mye billiere:P Meget fin bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansii Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil så absolutt si at d er et godt kjøp ja, hvis du har tenkt å bruke den som en ren (vår/sommer og tidlig høst) bil. Fullt stylingkitt og senking er ikke d beste på norske vinterveier, så min står i garasjen og venter på våren nå...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg