wicken Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det noen her som har erfaringer med http://www.mtsautoparts.no? Har bestilt endel småsaker derfra.. Kjipt med forhåndsbetaling :s Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg har ingen erfaringer :) Virker seriøst. Drives såvidt jeg vet av en eldre kar. De er faktisk mine gamle naboer. så du får si ifra dersom ting ikke går som det skal :) Edit: Forøvrig når jeg ser etter, har MTS stort sett samme produkter som Realcar. Forskjellen er at MTS har lavere priser :) faktisk nesten 1000kr lavere på enkelte ting :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 en bitteliten dump her. har sjekket litt nærmere etter, de er fortsatt mine gamle naboer, men de er ikke så gamle disse som driver det. Daglig leder er 25 år. men jeg ser ingen grunn til å ikke anbefalle disse, tvert i mot. dette er et godt organisert delt ansvar selskap så skal ikke se bort ifra at jeg handler fra de selv.. eneste jeg er litt spent på er om de sitter på lager, eller om alt blir bestilt etterhvert som de får inn bestillinger. kanskje derfor de krever forhåndsbet. også ? erfaringer kommer ut med engang:) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiace Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Jeg bestillte Xenon ombyggingssett 20. oktober og betalte forskudd. Det eneste jeg har hørt fra dem etterpå er at betalingen er mottatt (25. oktober). De tar ikke telefonen, den virker utkoplet. Fikk tak i daglig leder via Brønnøysundregitret, han lovde å betale tilbake pengene. Nå har det gått ytterligere to uker, men intet skjer. TOTALT USERIØSE GREIER!!!! ANBEFALER INGEN Å HANDLE DER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Vel, jeg har handlet en del ting der, samt fått sponset en del ting til R32n min. De har som alle andre firmaer 1-2% kunder som ikke er fornøyd, som skriker ut på alle forum. Har gutta lovet og betale deg tilbake, så gjør de det. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Sjekk vilkårene for kjøp, og du lar nok vær å bestille derfra igjen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 vel, det er betaling innen 7 dager, så får du purring ( gratis ) så får du purring på purringen om at om du ikke betaler blir det et ekstra gebyr på 49 kroner. om man snakker om dårlig lev tid og behandling så kan jeg godt fortelle om lysakerbil..... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg