pajero Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Har orginalt frontlys med 2 x H1 pærer i hver lykt, på en Golf TDK 92 modell. Nå er det koblet slik at nærlyset slukkes når jeg skrur på fjernlyset. Hvordan kan jeg koble om dette? Så i DIY tråden der det stod et tips: "For vehicles with H4 headlamps only. Pull plug or relay from position 10 on the central component board and insert bridge provided. Then re-insert plug or relay into position 10." Har sjekket dette på min bil, men der har jeg kortslutningskabelen, istedenfor en annen kabel... Er dette noe som kan gjøres? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42402&page=2&highlight=n%E6rlys+fjernlys Vet jeg kan bruke rele eller dioder, men håpet å gjøre det enklest mulig Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sjekk D.I.Y tråden igjen. Har oppdatert med et bedre bilde av hvordan du skal kople. Det eneste du trenger er er en kabelbit og 2 kabelsko eller du kan dra på Møller og kjøpe en metall lask som er tilpasset dette formålet. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st0ver Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 vet at dette ikke er en opel tråd. men spør allikevel. noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette på min opel corsa 94mod. har ettermontert lykter med 2 separate reflektorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg