furiaboy Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hei, i dag solgte jeg gamle bilen min, å tok ut min cd spiller, men i det jeg skulle sette den inn i min nye bil så måtte jeg ha en kode, noen som vet hva slags kode det er? har mistet min lapp med koden på men tenkte kanskje noen her hadde vært borti det samme. mvh furiaboy takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaboy Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ingen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hør med sony norge, de kan hjelpe deg Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er det denne pøblene brukte å legge i fryseboksen ? Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaboy Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hør med sony norge, de kan hjelpe deg tusen takk;) fikk ordnet det;) mvh furiaboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg