karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Sånn som dette? (Kan du se bildet eller gjore jeg noe feil?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du gjorde feil men er det så vanskelig å forstå da?! Spole 1 - Forsterker Spole 2 - Forsterker Ikke akkurat noen IQ test. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 om du ikke ser det så er det bilde av pluss ledningen går til pluss på den enn spolen å minus går til minus på den andre spolen var det det du mente ville gi en ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Kan du ikke tegne en fin tegning, hodet mitt virker ikke helt som det skal i dag:p... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Nei men faen nå har jeg jo fortalt deg akkurat hvordan du skal koble.... Du får bruke Google om du fremdeles ikke forstår eller ringe en lærer og be han forklare deg ohms lov... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ekke altid like lett å forstå noe ser jeg xD men samme det=P jeg lurer på en sak, jeg ser på mange av prosjektene at dere bare limer mdf platene sammen, bruker der ikke noe skruer i det hele tatt?? holder det liksom;p også lurer jeg litt på hva dere pruker når dere forsterker festene på ett mdf stativ foreksempel??=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ja og en ting til:P hvordan fester dere glassfiber dekselet på celica'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja, stort sett limer vi bare kassene og bruker sikafleks eller sparkel innvendig for å tette dem helt samt at det forsterker. Om du skal bruke skruer er det viktig at du forborrer hull slik at ikke platene sprekker. Men som oftes er det nok å lime, sette på skrutvinger og la det få stå for seg selv å tørke. (Bruk skikkelig lim....) Har opplevd at en kasse har gått opp i limingen en gang men det var fordi jeg måtte bruke Biltema limen og den er dritdårlig.. Til hyller o.l bruker vi vinkler som det blir brukt i vanlige hus f.eks. Glassfiberdekselet blir laget så passformen er veldig tight og fin slik at det omtrent ikke trengs å festes noe særlig men bare ligger oppå. I denne bilen ble det laget rundt gummilista også slik at det ikke skal skrangle. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusten89 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja, stort sett limer vi bare kassene og bruker sikafleks eller sparkel innvendig for å tette dem helt samt at det forsterker. Om du skal bruke skruer er det viktig at du forborrer hull slik at ikke platene sprekker. Men som oftes er det nok å lime, sette på skrutvinger og la det få stå for seg selv å tørke. (Bruk skikkelig lim....) Har opplevd at en kasse har gått opp i limingen en gang men det var fordi jeg måtte bruke Biltema limen og den er dritdårlig.. Til hyller o.l bruker vi vinkler som det blir brukt i vanlige hus f.eks. Glassfiberdekselet blir laget så passformen er veldig tight og fin slik at det omtrent ikke trengs å festes noe særlig men bare ligger oppå. I denne bilen ble det laget rundt gummilista også slik at det ikke skal skrangle. okej;) da får jeg teste ut den metoden når anlegget skal gjøres om til sommeren:D takk for bra svar forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg