Gå til innhold

Senking av 190E?


88-Rav

Anbefalte innlegg

Er en 200 som freaken sier ja, dette kan du sjekke ved å skrive inn reg nr på http://www.mekonomen.no. :)

 

Hvor får jeg tak på den herligheten der da?

Eneste jeg vet om er vel bertel og sten (mb verksted)

Men de er kjent for å ha dyre deler. Nett butikk av noe slag?

Takk igjen

 

Hvis du tar en titt innom mb190klubben, www.mb190klubb.com så ligger det ofte til salgs, ligger vel rundt en tusenlapp som regel :)

Hva gjør du hvis purken vinker deg inn?

Vink tilbake og kjør videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm låner posten din litt jeg om det er greit ? :)

 

min merce er senka med sportline fjører tror jeg det er.

men kunne gjerne tenke meg å få den enda lavere og ikke minst stivere.

 

er dette mulig å gjøre uten å påkoste shorta ?

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm låner posten din litt jeg om det er greit ? :)

 

min merce er senka med sportline fjører tror jeg det er.

men kunne gjerne tenke meg å få den enda lavere og ikke minst stivere.

 

er dette mulig å gjøre uten å påkoste shorta ?

 

Sportline senker vel 22mm, om jeg ikke tar skammelig feil?

 

Det sitter fjærputer over fjærene dine, disse har forskjellige størrelser, 1 er lavest - 4 er høyest, nå husker ikke jeg hvor mye forskjell det er på hver enkelt pute, men det vet sikkert noen andre :)

 

Angående stivhet så bør du antageligvis skaffe deg noen dempere, Bilstein Sprint f.eks :)

Hva gjør du hvis purken vinker deg inn?

Vink tilbake og kjør videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportline senker vel 22mm, om jeg ikke tar skammelig feil?

 

Det sitter fjærputer over fjærene dine, disse har forskjellige størrelser, 1 er lavest - 4 er høyest, nå husker ikke jeg hvor mye forskjell det er på hver enkelt pute, men det vet sikkert noen andre :)

 

Angående stivhet så bør du antageligvis skaffe deg noen dempere, Bilstein Sprint f.eks :)

 

 

ahh ok takker :) vor kan jeg få tak i disse bilstein sprint demperene henn til en "billig" penge da ? :)

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm fortsatt ingen som har svart på vor man kan få tak i dette ? :P

vill helst ikk ebetale formuer i understellet i og med det er relativt bra fra før og bilen skal selges til sommeren.

 

vill bare ha den stivere :)

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bilstein Sprint støtdempere og H&R 40/40 senkefjærer kan på det sterkeste som sagt her anbefales.

Det man også bør vurdere er å bytte støtdempertoppene foran, da disse kan bli slitt med tiden.

Støvbeskyttelse til støtdemperne foran må man og huske hvis de fra de gamle demperne er dårlige.

Alt i alt havner dette på rundt 8500 hos auto-trio.

Blir noe billigere dersom man er medlem i mb190klubben siden da får man rabatt på deler hos auto-trio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ikke no problem å senke 40mm! men for guds skyld kjør med 215/40-17 viss du skal ha 17" da. jeg gjorde den bommerten med å kjøpe 215/45-17 VIL IKKE ANBEFALES :P hehe

 

ikke no problem og kjøre med 215/45/17 forran og jeg har 50 senk ifølge papira mine.

og bak går det flotters med 225/45/17 men subber som F vist du dytter inni 235/45/17 og har forøvrig 40-45senk bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår