AleX Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er en 200 som freaken sier ja, dette kan du sjekke ved å skrive inn reg nr på http://www.mekonomen.no. :) Hvor får jeg tak på den herligheten der da?Eneste jeg vet om er vel bertel og sten (mb verksted) Men de er kjent for å ha dyre deler. Nett butikk av noe slag? Takk igjen Hvis du tar en titt innom mb190klubben, www.mb190klubb.com så ligger det ofte til salgs, ligger vel rundt en tusenlapp som regel :) Siter Hva gjør du hvis purken vinker deg inn? Vink tilbake og kjør videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hmmm låner posten din litt jeg om det er greit ? :) min merce er senka med sportline fjører tror jeg det er. men kunne gjerne tenke meg å få den enda lavere og ikke minst stivere. er dette mulig å gjøre uten å påkoste shorta ? Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hmmm låner posten din litt jeg om det er greit ? :) min merce er senka med sportline fjører tror jeg det er. men kunne gjerne tenke meg å få den enda lavere og ikke minst stivere. er dette mulig å gjøre uten å påkoste shorta ? Sportline senker vel 22mm, om jeg ikke tar skammelig feil? Det sitter fjærputer over fjærene dine, disse har forskjellige størrelser, 1 er lavest - 4 er høyest, nå husker ikke jeg hvor mye forskjell det er på hver enkelt pute, men det vet sikkert noen andre :) Angående stivhet så bør du antageligvis skaffe deg noen dempere, Bilstein Sprint f.eks :) Siter Hva gjør du hvis purken vinker deg inn? Vink tilbake og kjør videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Sportline senker vel 22mm, om jeg ikke tar skammelig feil? Det sitter fjærputer over fjærene dine, disse har forskjellige størrelser, 1 er lavest - 4 er høyest, nå husker ikke jeg hvor mye forskjell det er på hver enkelt pute, men det vet sikkert noen andre :) Angående stivhet så bør du antageligvis skaffe deg noen dempere, Bilstein Sprint f.eks :) ahh ok takker :) vor kan jeg få tak i disse bilstein sprint demperene henn til en "billig" penge da ? :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 kjøpte sprint dempere på auto trio jeg. stor fornøyd:D men bilen er fortsatt ikke stivt nok. mange syns den er for stiv men:S kjøp deg H&R fjærer og sprint, da har du understell lenge:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hehe.er en spoiler fra 2.3/2.5-16v er senka 40mm med 1er puter fram og 3er bak:) og satt på bilstein sprint dempere (anbefales):D 1er og 3er? hva er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 1er og 3er?hva er de? er puter som ligger oppå fjærene. finnes i 1-4 prikker fram og 1-3 bak. fram så er de med 1prikk 8mm, 2 prikk 12mm, 3 prikk 18mm, 4 prikk 24mm tror jeg. bak så er det stort sett likt. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hmmm fortsatt ingen som har svart på vor man kan få tak i dette ? :P vill helst ikk ebetale formuer i understellet i og med det er relativt bra fra før og bilen skal selges til sommeren. vill bare ha den stivere :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 auto trio selger disse skrev jeg for ett par poster siden:P hehhe http://www.auto-trio.no Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Freak: Hvor mye betalte du for dine? Lure på om jeg må invistere... :P Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosso Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 ikke no problem å senke 40mm! men for guds skyld kjør med 215/40-17 viss du skal ha 17" da. jeg gjorde den bommerten med å kjøpe 215/45-17 VIL IKKE ANBEFALES :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Freak: Hvor mye betalte du for dine? Lure på om jeg må invistere... :P husker ikke helt men tror det var 3200 fram bak betalte jeg 2400 men det var på autohuset i trheim. jeg er ikke sikker på om det ble de rette prisene men. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 hei. hvor får jeg tak i slike puter? Bos, auto trio, auto huset. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Bilstein Sprint støtdempere og H&R 40/40 senkefjærer kan på det sterkeste som sagt her anbefales. Det man også bør vurdere er å bytte støtdempertoppene foran, da disse kan bli slitt med tiden. Støvbeskyttelse til støtdemperne foran må man og huske hvis de fra de gamle demperne er dårlige. Alt i alt havner dette på rundt 8500 hos auto-trio. Blir noe billigere dersom man er medlem i mb190klubben siden da får man rabatt på deler hos auto-trio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 ikke no problem å senke 40mm! men for guds skyld kjør med 215/40-17 viss du skal ha 17" da. jeg gjorde den bommerten med å kjøpe 215/45-17 VIL IKKE ANBEFALES :P hehe ikke no problem og kjøre med 215/45/17 forran og jeg har 50 senk ifølge papira mine. og bak går det flotters med 225/45/17 men subber som F vist du dytter inni 235/45/17 og har forøvrig 40-45senk bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg