johndyr Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Vurderer å bygge anlegg i en gammel golf1. Dette er en diselbil som jeg syns bråker endel. Tror dere det vil være vits i å satse på anlegg i en sånn bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 av egen erfaring, så kan du putte hva som helst i en golf 1, og det vil låte bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 av egen erfaring, så kan du putte hva som helst i en golf 1, og det vil låte bra. Hva mener du med det da?:) Vil jeg få mye bedre lyd hvis jeg bruker dempermateriale i dørene? Kan noen annbefale meg et oppsett i golfen? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Vil tro en viss ung mann på Hansen Radio kan hjelpe deg her ;) Ta deg en tur dit så får du all hjelp du trenger. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har tenkt å bruke rundt 10000 på anlegget. Får vel et ok anlegg for den prisen? Har sett på RF, Focal og Pionner, så det blir vel en kombinasjon av disse komponentene. Men har ikke helt bestemmt meg enda. Må ha en spiller som det er mulig å koble mp3 spiller mot. Har sett på Pionner spillere, er disse gode? Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Pioneer spillere er generelt ganske bra. De andre merkene du snakker om er også generelt bra. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Er det lurt å gå for "pakkeløsninger" eller er det bedre å kjøpe del for del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 som ble sagt over her, snakk med rizla på hansen radio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 I min mening er det bedre å kjøpe deler ting for ting når du har penger, enn å satse på et billig pakketilbud. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 OK. Men trenger også en spiller som jeg kan koble mp3 spilleren min til.(Creative Zen Xtra) Har egentlig bestemmt meg for Pionner, men vet ikke helt hvilken. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Du trenger kanskje en med aux ingang. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg