113deluxe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg kikker på litt forskjellige subber da jeg skal bygge anlegg til våren. Lurer derfor på om noen har noe å si om disse forskjellige subbene. MTX AUDIO T5510 AUDIOBAHN ALUM10N Rockford Fosgate P210S4 KICKER S10L5 AUDIOBAHN AW1006T Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har prøvd MTX'ene. De spiller brukbart pent og høyt nok. Hva slags forsterker har du tenkt på å bruke på dem? Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvilken prisklasse er dette? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 MTX 5500 koster ca 1650kr tror jeg. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har prøvd MTX'ene. De spiller brukbart pent og høyt nok. Hva slags forsterker har du tenkt på å bruke på dem? Forsterker kjøper jeg etter jeg har valgt subbene. Blir vel en klasse D forsterker av noe slag. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 DD 1010: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD1010&vg=50&vgpath=Varekategorier/48/21/50 gode effaringer med den:) kan anbefales på det sterkeste! Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 DD 1010:http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD1010&vg=50&vgpath=Varekategorier/48/21/50 gode effaringer med den:) kan anbefales på det sterkeste! Kun aktuelt med de subbene jeg har linket til da jeg får bra pris på de. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ok:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 synes kicker L5 spilte veldig bra selv om jeg synes di er litt stive i pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvor er stereo Guruene når man trenger de? :) Noen som har noe å utsette på AudioBahn Subbene? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 De har nok sett tråden din, men at de ikke svarer kan jo være ett svar i seg selv ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Tja Noe guru er jeg langt i fra ikke, men ettersom jeg har hørt fra rykter å slikt er alle merkene gode. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Du lister ett par sub'er der, men du skriver ikke noe om hva slags lyd du ønsker. SPL, SQ? Lettdrevent? Mye vil du legge i forsterker? Lukket eller åpen kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har vel bare hørt L5 og RF'en av de. Audiobahn'ene vil jeg ikke høre heller, de er rett og slett ekle! Holder en knapp på L5 :) Den spiller ganske bra, og så har den jo litt større membranareale enn de andre... MTX'en er helt sikkert OK. Regner ikke med du er audiofil? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg ønsker noen som er lettdrevet. skal ha 2stk lukket kasse. litt midt i mellom SPL og SQ. ja takk begge deler. hehe forsterker 3-4k Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg