Legolars Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Jeg er ute etter å kjøpe noen ATS felger(som vist på bildet) til min VW Boble. Bare skriv tlf, pris og sted hvor de kan kjøpes, så kan vi diskutere deretter! Mvh Lars Hallvard Siter Opel Manta B-Gt 86.mod med innslag av C20LET, TREMEC, AEROMOTIVE, SPARCO, FORGE, EARLS, RECARO, SPAX, IRMSCHER, LEUXMAL VW Boble 1303S 1973.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Legolars Jeg er ute etter å kjøpe noen ATS felger(som vist på bildet) til min VW Boble. Bare skriv tlf, pris og sted hvor de kan kjøpes, så kan vi diskutere deretter! Mvh Lars Hallvard Har 1 slik som jeg kan selge. -dvs har 5, men den ene kan selges ;) Men du var vel på jakt etter 4stk anntar jeg. (noen er vel flere enn 1?) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg