bjorke Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Vet dette ikke r et bilspill men bruttern har et problem; når han skal installere spillet kommer opp dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 prøver igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 F@en!! Hvordan i helvete får jeg inn et bilde fra pc'en min??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by MuVo F@en!! Hvordan i helvete får jeg inn et bilde fra pc'en min??? 1. Attach File, maks 800x600 Pixler og maks 200KB stort. 2. Eller legge bildet en plass på webben og bruke IMG knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg