turbogirl Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 jøss folkens,første jeg leser som nytt medlem... Fyyy at det går ant å kritisere andre sine biler så sykt mye,nei vel så likte dere ikke bilen,men eieren er sikkert fornøyd,arti for han å komme hit å se hva dere skriver:) Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hmm, add on styling... kjedlig :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 tror den bilen går på skjervøy om jeg ikke tar så veldig feil... Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde han bytta frontfangeren så hadde det jo sett mye bedre ut, den som ødelegger hele bilen.. fangeren der er så stygg at det ikke går ann å beskrives med ord.. Enig, var ikke mye catkiller det der! Heller catsaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jøss folkens,første jeg leser som nytt medlem... Fyyy at det går ant å kritisere andre sine biler så sykt mye,nei vel så likte dere ikke bilen,men eieren er sikkert fornøyd,arti for han å komme hit å se hva dere skriver:) Forumet er til for at folk skal dele meninger. Alle må tåle og få konstruktiv kritikk og synspunkter om bilen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Forumet er til for at folk skal dele meninger. Alle må tåle og få konstruktiv kritikk og synspunkter om bilen sin. helt enig.. ;) folk er forskjellige og de må kunne få uttale seg slik de vil så lenge de ikke er helt usaklige eller de utaler seg kun for å skape usaklige debatter.. vet at det feks er mange som ikke liker stylinga jeg har på min bil, men det gjør meg ingenting å få høre av andre så lenge jeg selv er fornøyd.. kansje klarer kritikerene å gi nye ideer og forslag fra en annen synsvinkel til nye modifiseringer som kan gjøre bilen enda bedre, for det finnes ikke en perfekt bil, er alltid noe å sette fingeren på.. jeg vet ivertfall at jeg aldri blir å ha en bil som jeg kan si er 100% ferdigbygd.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sorry men skjønner ikke hva han duden tenker med når man setter på noe sånn styling ass! :puke: :puke: :puke: Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilen Ble Bygd For Oppmerksomhet. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 "All PR er god PR" .. var det noen som sa. Men det stemmer ikke i alle tilfeller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilen Ble Bygd For Oppmerksomhet. såpass.. Sånn at man skal spy hvergang man ser bilen:)? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilen Ble Bygd For Oppmerksomhet. Så har det seg sånn at all opmerksomhet ikke nødvendigvis er positiv oppmerksomhet. Om den ble bygd for negativ oppmerksomhet, så ja, da klarte den kriteriene den ble bygd for. Usmakelig bil. Men det er nå bare min mening det da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Så syns jeg dette bare ble utsaklig småprat. Bilen er jo ikke så ille, bare se på standarden her inne på forumet... Eneste er at frontfangeren ikke er helt etter min smak. Ellers er den jo grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 må si meg enig i at fanger er noe i det mest ekstremeste lage. men bilen vant jo pris i mandal for sørlandets fineste vannkjølte bil for eeeh la oss si en goood tid tilbake dvs ett par år siden. Men eieren som bygde bilen savner den stooort så vist noe finner den til salgs så si ifra Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Fin bil da =) Går en lignende en her men den er stygg da det er ikke kødd med dobbel vinge bak å fy fy å fy Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg