stev-1 Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 godt nytt år folkens.. jeg og pappa har endelig kjøpt ordentlig bil.. ja ordetlig bil.. volov 142.. er foreløpig helt org.. eneste er at den er senka.. skal bytte motor og saker:D skal ha en B21 ell B23 turbo motor.:D men en ting jeg lurte på.. åssen er det og ta en passer bakaskle fra 240 over på 142?? er alt likt likz eller passer det ikke?? bilder kommer:D Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jo passer den. men den er ca 4.5cm smalere en 140 akslingen. å så er det litt problem med bærearmene. men det går ganske greit, eg har 240 aksling på min 142. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 oki.. er det kronglete ell?? så lurte jeg på noe mer.. åssen er det og få godkjent en 142 med b23motor?? da må jeg vel sikkert bytte bremser.. men og ta kalipere fra 240 så skal vel ikke det være noe problem det??:P noen som veit om noen sider på nette som det står noe om det?? da hadde jeg vært glad;) Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ja er litt arbeid med bærearmene men det går fint. ingen problem å få godkjent b23 heller. monter ventilerte skivebremser fra 240 foran så går det greit. kan være litt trangt til bremsekraftforsterkeren, men den kan flyttes forover også det får du godkjent. Et anet problem er om du skal montere motoren rett opp (som b20) eller skråt (som i 240). Det får betydning for motorfester og chlutshus ser du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 veit at b23 er skråstilt.. men åssen er det og bygge om motorfeste og sånt a? da skal det ikke være noe problem?? eller?? åssen er det og få godkjent da?? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Eg har foresten godkjenings papir på alt dette, men da med b21et motor. men ta kontakt med volvo norge så får du svar på alt, ring å spør etter Per Ovesen, Har fått godkjent mye spesielt av han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ps: sleng ut noen bilder av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 bilde kommer;) har bare ikke hatt tid enda til og ta et:P hehe.. har nemlig fått tak i b20a veit ikke om du har hørt om den..:P men er i allfall fra en gammel politibil med litt mer hester:P har jeg hørt:D så kan bli artig detta.. men tenkte først jeg skal få godkjent med motoren så etter og ha fått godkjent den så starte med turbo osv..;) Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 vis du seter den rett opp kan du bruke noen 240 fester å noen 142 fester, husker ikkje heil vilke men med litt puslespill går det fint, blir da som orginalt, og dermed godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 takk for all hjelp.. du har ikke nr til volvo norge?? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ingenting er som en blodtrima b20. har en sjøl på over 230hk, syk lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 joa klart de. 66 81 85 00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 takker for all hjelp.. prøver og ta bilde i dag. men nå må jeg nesten legge meg.. Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 nå har jeg ringt volvo norge og saker.. kunne vist sette inn en b 23 uten og gjøre noe spess med bremser og sånt.. men han mannen du snakka om. han hadde slutta for lengesiden:P hehe Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 op til 140 hk er det ikkje nødvndig med andre bremser.. synd han hadde slutta, var liksom min man hos dei, men har jo ikkje hatt kontakt med han på 3-4år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg