Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hvem forhandler MDS i Norge/Norden? Gjerne med nettbutikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 det er vel noe på svinesund :) hvis jeg ikke er helt på jorde så mener jeg at jeg har sett det der Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 De forhandler d sjøl, http://www.mds.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Bema.no er norsk importør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Takker for kjappe svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 - http://www.mds.se -www.bema.no (som flere er forhandlere for) -Nordby digital om du skal til svinesund ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 -www.bema.no (som flere er forhandlere for) Når du importerer et produkt og selger det videre til andre butikker så vil jeg kalle det importør, ikke forhandler. Ta en snakk med Jon-Harral på Bema:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Når du importerer et produkt og selger det videre til andre butikker så vil jeg kalle det importør, ikke forhandler. Ta en snakk med Jon-Harral på Bema:) god dagen pål.. tror vi missforstod hverrandre litt ;) Bema selger videre til f.eks http://www.XCS.no her i kr.sand.. også andre butikker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 god dagen pål.. tror vi missforstod hverrandre litt ;) Bema selger videre til f.eks http://www.XCS.no her i kr.sand.. også andre butikker ;) aha, da skjønn er jeg hva du mener:) Men Bema har også egen butikk om man bor på sørlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 aha, da skjønn er jeg hva du mener:) Men Bema har også egen butikk om man bor på sørlandet okei ;) bare sett skiltet dems på et lagerbygg i grimstad ;) hadde vært knall å få en oversikt over hva de selger i butikken, priser osv..? på bema.no stod det ikke mye sist jeg sjekket...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cougar Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 den bema butikken i grimstad er ikke mye å skryte av. når jeg var der sist så var det ikke mye bilstereo, mest andre ting til bil.. men kanskje det har forbedret seg.. er en stund siden jeg var der:P Siter Soundmagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Vet de selger Sony, MDS, LG og AutoLeads. De hadde Kicker før, men har kuttet det ut, så noe særlig annet enn de fire tror jeg ikke de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Vet de selger Sony, MDS, LG og AutoLeads. De hadde Kicker før, men har kuttet det ut, så noe særlig annet enn de fire tror jeg ikke de har. Kan aldri huske at de hadde Kicker på Bema, men kan huske Veconic tidene, milde himmel :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Kan aldri huske at de hadde Kicker på Bema, men kan huske Veconic tidene, milde himmel :D De har hatt Kicker, har vært i møte med de ved flere anledninger og har selv sett det på lageret dems:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg