texas_ranger Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Heisann og Hoppsan, apropos hoppsan golfen fusker. virker akkurat som om jeg går tom for bensin heile tida, når jeg gir gass klarer den ikke og henge med og av og til når jeg gir flat pedal bare kubber den. og så fusker den veldig på mellom registeret når jeg skal akslerere, får langt i fra max power ut av den. sitter bestandig igjenn med følelsen av at jeg snart går tomm for bensin eller går tomm for bensin, selv om tanken er full. har prøvd og bytte: *Bensinpumpa *fordelerlokket *rotor *plugger og har sett etter sprekker på vacum slanger og sjekka at luftfilteret er reint. noen som har noen ide om hva det kan være for noe som er galt? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Heisann og Hoppsan, apropos hoppsan golfen fusker. virker akkurat som om jeg går tom for bensin heile tida, når jeg gir gass klarer den ikke og henge med og av og til når jeg gir flat pedal bare kubber den. og så fusker den veldig på mellom registeret når jeg skal akslerere, får langt i fra max power ut av den. sitter bestandig igjenn med følelsen av at jeg snart går tomm for bensin eller går tomm for bensin, selv om tanken er full. har prøvd og bytte: *Bensinpumpa *fordelerlokket *rotor *plugger og har sett etter sprekker på vacum slanger og sjekka at luftfilteret er reint. noen som har noen ide om hva det kan være for noe som er galt? Hva me pluggledningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg hadde samme problem. prøv å røsk litt på forgasseren din så kan jeg nesten skrive under på at du ikke får start etterpå:P gjorde iallfall ikke jeg. stoppa på motorveien den:P Altså, sjekk flensen til forgasseren, mulig du trekker inn falskluft der, da kan du få den dårlige effekten og nappingen i bilen når du skal gi ifra Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 jeg hadde samme problem. prøv å røsk litt på forgasseren din så kan jeg nesten skrive under på at du ikke får start etterpå:P gjorde iallfall ikke jeg. stoppa på motorveien den:P Altså, sjekk flensen til forgasseren, mulig du trekker inn falskluft der, da kan du få den dårlige effekten og nappingen i bilen når du skal gi ifra er bare det at den dauer, napper, hoster og harker selv om jeg ikke gir på. og plugg ledningene var det ikke snakk om og bytte ei gang. og er det ikke noe injection på golfene?? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har den hoppa over på registeret kanskje? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har den hoppa over på registeret kanskje? en eller to tenner går bra... men etter det er det kjørt........ Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har den hoppa over på registeret kanskje? tviler på det, fordi den var litt sånn av og til men det har bare blitt værre og værre nå. og det har skjedd gradvis, hadde den hoppa over ville det endret seg med ei gang.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 er ikke innsprøytning på alle golfer nei Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg