jhouge Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Trenger noen tips her. Har et kranglete el vindu på min 02 Sharan. Funker når jeg tvangskjører på nøkkel på førerdøra. JA - barnesikringen er av NEI - Fungerer ikke på førerdør eller bakdør Alle de andre vinduene fungerer både fra førerdøra og fra deres respektive brytere. Noen som har et tips eller to i ermet? Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Tvangskjører nøklen på døra? Ta av panelet til bryterne, klem litt på alle kontaktene som sitter under der og sjekk etter dårlig kontakt. Det var det som var problemet i min forgje bil. Da smørte jeg bare opp kontaktene med litt strømførende fett og plugga i igjen, funka som f, men pass på å ikke få + og - sammen :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 bilen har vondt i viljen... få en "pc" sjekk på den... og se hvilke feilmeldinger som ligger lagret i hjernen på bilen... har tilsvarende problem som kommer og går på en forholdsvis ny vw transporter... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhouge Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Får loffe innom et dertil egnet verksted.... Vondt i viljen..hehe.. bra :-) Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Sitter vel en styringsmodul for låser og vinduer under golvet. Sjekk at det ikke er fullt av vann der nede Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg