virtual Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ja som topic sier, ønsker å kjøpe en et/ft/fk blokk! Da en råde var ute å lufta seg 2 plasser på b230et blokka i dag :S Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 :bump Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Opp! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 opp Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 vet muligens av ei ft blokk,men den er bare 90modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hva er km-standen? Hvis det er ei ok blokk, så kjøper jeg den! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har en b230et blokk, men blir vel litt langt unna! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tja, mye blir det å sende da tror du? Hvilken stand er blokka? har du bilder? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Vet ikke hvor mye det blir å sende, sender det i hvert fall ikke med posten. Hehe! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Vet ikke om den er honet opp nå, men er i hvert fall vasket, og lakkert på nytt. Den er fra et motorprosjekt som jeg holder på å avslutte nå, så kan ikke love at den blir sendt på dagen liksom. Du kan si om du er interessert eller ikke i hvert fall, så skal jeg se hva jeg får gjort! :) Er ikke mye slitekant heller, så hvis den nå ikke er honet da, så er det bare å hone opp! :) Trener du andre deler også eller? Hvis jeg nå får hentet de hos ham som har de, så har jeg litt andre ting også. Vet ikke hvor mye som gikk til helvete med motoren. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den så jo helt grei ut den der :) Er det originalinnmat i den? Sikker på at det er ei et blokk? Jeg ser ikke returen og oljeuttak? Men jeg ser at du har sveisa retur på bunnpanna.. Har du isåfall sandwich til oljeuttak, og tilhørende slanger og koblinger? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den så jo helt grei ut den der :)Er det originalinnmat i den? Sikker på at det er ei et blokk? Jeg ser ikke returen og oljeuttak? Men jeg ser at du har sveisa retur på bunnpanna.. Har du isåfall sandwich til oljeuttak, og tilhørende slanger og koblinger? Det har du sannelig rett i, da vet jeg ikke hvilken blokk det er. Er neppe ET da, siden det mangler retur og uttak. Du får gi en lyd hvis du fortsatt er int. da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg