heineoen Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hei!:) Noen som kan hjelpe meg finne ut hvordan man fjerner hattehylletrekket? Lyst til å se 6x9'ene... takk!... :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Vet ikke hvordan det er på neonen, men på stratusen må du ut med baksetet og dekslene på C-stolpen før du får av trekket. Det er så sykt dumt montert at jeg måtte sjekke med haynesboka for å være sikker. Akkuratt som å fjerne nederste blikkboksen i stabelen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 stemmer det.. må ha t21 til å ta ut baksetet med viss ikke eg bommer helt.. er hvertfall torx og så må du ut med c-stolpe dekselet på begge sider ja.. sete bunnen e bare å nappe rett opp så er den løs mens ryggen bå skrues med 2 skruer så skyves rett opp.. resten skjønner du når du er igang Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Såpass ja... Man må ut med setebunnen for å få av trekket over 6x9 høytalerne... Hmm... Noen som har et bilde av hvordan det ser ut uten trekket? Bilr det stygt å skjere et hull i trekket til dem? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 det spørs.. har ett trekk med hull i tror eg viss du er int.? men bør ha store griller på de nye høytalerne for blir store hull for å få skrudd ut de gamle Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 slenger inn ett bilde av hattehyllen min etter eg har farget den.. var orginalt grå. og dørtrekk som var orginalt grå ikke helt ferdig ennå men vanskelig å bli ferdig med en bil som er i daglig bruk setene bak og putene på dørtrekkene skal trekkes om i svart beklager bruk av mobilbilder Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 slenger inn ett bilde av hattehyllen min etter eg har farget den.. var orginalt grå. og dørtrekk som var orginalt grå ikke helt ferdig ennå men vanskelig å bli ferdig med en bil som er i daglig bruk setene bak og putene på dørtrekkene skal trekkes om i svart beklager bruk av mobilbilder Det så veldig bra ut!!! :thumb men hva har du brukt??? :bok: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det så veldig bra ut!!! :thumb men hva har du brukt??? :bok: takk takk.. dørtrekkene er lakkert i 3 omganger.. først med orginal emerald green pearlsent (chrysler farge) deretter med en farge som glasurit kaller for rallyswarts og klarlakk på hele trekket.. hattehyllen er ganske enkelt lakket med svart sprayboks.. bare å dynge på og vente til det får trekt litt inn og tørket.. blir dønn svart Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 såg itte værst ut detta da;) Lyst til og gjøre noe lignen jeg også:) men får se hva det blir til:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe litt forskjell der ja heine :P Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg