Gå til innhold

Chrom 3B 3BG

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

Prøv denne istede ;) men er på tysk denne siden også da. Vanskelig å finne krom i Norge. Ebay er det beste valget som nevnt tidligere her. Og MEGET enkelt å handle fra(og rask levering)

 

0 problem å skaffe Chrom i Norge:) møller skaffer det meste;)

 

kjøpte en god del der selv i går:) litt stivere priser kansje:P men men....

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det da Kenti. Men som du selv sier. En god del dyrere ja:P

(Men skjønner ikke hva du har så mye imot ebay for. Jeg og Rune hjelper deg vi vettu;))

 

hehe okey;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Dere som er så godt i gang :D Jeg skulle hatt litt deler jeg også.

 

Noen som kunne hjulpet meg? Jeg så på denne tyske siden at de hadde de fleste "lister" osv. i chrome, og ikke kosta det mye heller..Hvordan er dem på denne siden, er frakten osv. dyr? Kort leveringstid?

 

Men mitt problem er egentlig å vite åssen modell jeg har, da kan jeg sikkert klare det meste selv, for det er jo noe som heter 3B og 3BG osv. jeg har en 2002 modell 1.9TDI, hva heter så denne? :P

 

 

Et spm. til, disse chrome listene som er på den tyske siden, er det noe man limer på, eller er det komplette lister som smelles rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med chrome dørlister til min 3b der da :(. Skal hellakere bilen i år pga mye lakksakde (10 år gammel). Kommer itl å gå konk :P. Men siden listene på min er limt på, så skal jeg ha nye tror jeg.

 

Planen i år var snadder felger, men nei da!!! Hell ;). Går ikke altid slik man hadde tenkt gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tenkt litt.. dvs, 10 minutter. Bilen min er jo helsvart, det blir kanskje litt dumt med bare krom på dørlistene.. tror jeg dropper den delen. Vet dere om det går ann å skaffe lister i sort metallic? det hadde vært det kongeste :P.

 

Tror jeg dog, får for kromma/blanke lykter, for å bryte opp litt. Litt lyst på krom grill og da... hmmm.. usikker :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår