JensK Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvor kan jeg få tak i TÜV-papirer til jamex senke-fjærer? Finnes det en internettside hvor disse er tilgjenlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.bema.no er importør av jamex kontakt disse så sender de i posten til deg, koster 100kr + porto. Gjorde hvertfall det når jeg fikk mine sendt derfra. De er litt vanskelige å kopiere av andre siden de er printet på røde ark! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Jeg hørte med bema, dem skulle ha 200.. syns det var litt drøyt. Men hvis det er eneste alternativ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Noen som vet om dem finnes på nett, slik som for andre senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg hørte med bema, dem skulle ha 200.. syns det var litt drøyt. Men hvis det er eneste alternativ..? Alternativet er jo å kjøpe nytt senkesett hvor det følger med da, da er kanskje ikke 200,- så mye:hvaskjera Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hehe, sant nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg