Bullit Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Voldtatt klassiker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 E46 M3, Laguna seca blå, tøft navn på en lakkfarge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Grei familievogn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 fine biler bmw, kunne godt tenkt meg e30 325 eller noe. kreftene kommer jo ut i rett ende på alle bmw'er:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 mye gromme biler og bilder :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Bullit niiice, denne vant førsteprisen i peoples choice tror jeg.. Har du flere bilder av denne? For den trur jeg hat jeg har sett i Skien/grenland... Masse rått der, selv er jeg BMW elsker :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Bremsene, digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Bilde til av motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by bjaa Har du flere bilder av denne? For den trur jeg hat jeg har sett i Skien/grenland... Masse rått der, selv er jeg BMW elsker :) http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Bullit Ingen kommentar 2 LOL!!!blah Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Bullit Hårete stylingsett :D FEEETE wheels!! jerkoff Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Mhm. Men vet ikke om jeg er så glad i skjermbreddingen. Det er ikke Monica sin bil vel? Hun fikk seg jo "nettopp" nye felger, og det er ikke de der. Dessuten må hun ha fått lakkert speila, byttet skjørt og fått på skjermbredding. Virker usannsynlig, men hvem vet... Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 den cab'n over ..325 94mod.. han forlanger 260k for den! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by Bullit Hårete stylingsett :D er ikke dette bilen til MONICA? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg