UrGe-BoY Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Får jeg rs4 grill som passer min 96-modell a4? Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jepp det får du. Jeg kjøpte min hos Flissundet Motorservice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Takk, hvor mye betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 På rs4 fronten og org. front grillen... Kan dere opplyse meg hva som er forskjellen? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by UrGe-BoY Takk, hvor mye betalte du ? Kostet rundt 1000 lappen mener jeg å huske. Originally posted by villejan På rs4 fronten og org. front grillen... Kan dere opplyse meg hva som er forskjellen? Kan ikke helt skjønne hva som skal være forskjell på dette. Min passer da helt perfekt den. Ta av gammel sette på ny. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by villejan På rs4 fronten og org. front grillen... Kan dere opplyse meg hva som er forskjellen? Dette er forskjellen... dette er en rs4 grill med dahlback racing emblem....men fant ikke noe annet bilde... Den originale grillen er min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 med forskjell. Litt mere krom og "kuber" i stedet for "riller" Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 ah slik ja.. trodde du mente at det var forskjell på selve grillen jeg slik at den ikke passet på A4. hehe.. Rs4 grillen er mye finere enn org grillen. Men lurer litt på å sette på S4 grill i stedet siden jeg har s4 front.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Det var da svært! Hva er foskjellen på s4 mot de andre da? Det går til helvete med salget av min egen bil gitt. Her må det til drastiske tiltak. Jeg sier det en gang: Første mann som sier 140.000,- får bilen! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Rs4 grillen og org a4 grillen er det bilder av over. Her er bilde av s4 140.000,- får jeg bilen din nå? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Bare sett de inn på kontoen min du, så skal jeg kjøre til lillehammer i natt... Kommer kanskje på besøk om to uker, men er litt usikker. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Du sa da ikke noe om at jeg skulle sett inn noe.. du sa bare jeg skulle si det.. Ja fredagshumoren er på topp..! Nei får stikke å trene av meg litt dårlig humor jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg