andrej1 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noen kommentarer på disse bildene? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Prøv å mørk ned frontruta Geir, tror det vil gi litt mer karakter. Ruta er vel mørka ned ca 60% fra orginalbildet. ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 andrej1: ser vel ut som bilder kun for å vise at, se hær jeg har en passat og en renault i gården. Må liksom finne litt bedre komposisjon om det skal bli tøffe bilbilder. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vinter er tida for detaljer, da vises jo ikke møkka :D Dette bildet ble ikke helt 100%, refleksjonen ifra taklyset og himmelen ødelegger litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vinter er tida for detaljer, da vises jo ikke møkka :D http://img.photobucket.com/albums/v422/scuk/Cars/My%20cars/2005%20VW%20Golf%20TDI/DSC_1603_800.jpg <-- Finner bare et ord inni hodet mitt nå....DEILIG!!! :D hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Vinter er tida for detaljer, da vises jo ikke møkka :D Hva linse bruker du på disse bildene? Utrolig fett det av lykta :) Liker skarpheten i det første bilde! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 synes bildene er kule, men at fokusen (skaprheten) havnet utenfor instrumentene på høyresiden i stede for der den skulle...... manuelfokus må vel inn der for å treffe rett Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hva linse bruker du på disse bildene? Utrolig fett det av lykta :) Liker skarpheten i det første bilde! Det er faktisk kit-linsa i D70s pakken, 18-70mm som er brukt her. tjekk: enig med du, fokuspunktet kunne godt vært trekt mere mot høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 blir et problem om du ikke svitsjer over til manuelfokus d der..... finer mye annet å fokusere på den autofokusen på den vinkelen dær :) har prøvd selv hehe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 andrej1: ser vel ut som bilder kun for å vise at, se hær jeg har en passat og en renault i gården. Må liksom finne litt bedre komposisjon om det skal bli tøffe bilbilder. Det skulle være mer pene enn tøffe bilder. Behagelige å se på, ikke for dramatisk, men koselig. Renaulten er forresten en kompis sin. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hva syns dere om dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 angrer litt på siste oppskarpinga i photoshopen men men. er alt jeg har i dag. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 en utgave til, men der er lyset i bakgrunnen utbrent :( Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 noen som har ei enkel forklaring på hvordan man kan mørke KUN rutene? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det var kult! :) Fint og skarpt, og bra kuttet. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg