vwgolf2 Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 brodern ønsker å kjøpe en slik GTI leppe man setter helt underst forran (som merket på bildet...) til old school prosjektet sitt.... hvis man har noe så sleng ut gjerne bilde og pris her... cl leppe er ikke aktuellt nei! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Kan få min.. men den er sliten.. men en ny koster ikke så inni "(?(/)/ mye den heller da.. maks 800 kr vil jeg tru Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Kan nok stemme den prisen der ja..... Jeg betalte 850,- til Corradoen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Kan få min.. men den er sliten.. men en ny koster ikke så inni "(?(/)/ mye den heller da.. maks 800 kr vil jeg tru hva vil sliten si da? hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Tja.. subba nedi i hastigheter over det som godt er ;P 80 å slikt.. bretta bakover som faen.. ser mer ut som banan enn ei frontleppe egentlig Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 jeg ville sjekka møller, jeg òg :) kan ikke være så svindyrt.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 det er jeg som skal ha sånn leppe. Har nå fjerna 90-fangere og grillspoiler og satt på små fangere med kromlister. Skal også senke bilen mer foran. Når det gjelder leppa så kjøper jeg nok en ny en. Veng skulle ha 760 kr så jeg trur jeg tar meg råd til det om ingen her har en pen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Er det noe fett med gti leppe på 90 fangere ?? Noen som har bilde ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Snakk med HF-Rally han har en gti leppe i garasjen såvidt jeg vet. den satt egentlig orginalt på min 16v Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg