Gå til innhold

"stengt" pga. useriøs kjøper!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei, vil bare varsle dere om at denne personen er useriøs og holder ikke avtaler. Ble enig med denne selger om pris og frakt på h- kam. 2 sek etterpå skulle han plutselig ha dobbelt så mye. Har man gjort en avtale, så har man det! mvh stian

H-Kammen er solgt til kameraten min som bydde dobelt så mye som deg!

Hadde ikke gjort noen som helst avtale med deg, det eneste jeg ga deg var en PM med et prisoverslag.

Jeg ga deg en erlig måte og by over han på, så fuck off.

..... SÅ on-topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H-Kammen er solgt til kameraten min som bydde dobelt så mye som deg!

Hadde ikke gjort noen som helst avtale med deg, det eneste jeg ga deg var en PM med et prisoverslag.

Jeg ga deg en erlig måte og by over han på, så fuck off.

..... SÅ on-topic

JO, du hadde gjort en avtale, først spørte jeg deg om pris, du sa 500+ porto, så sa jeg 500 ink porto. du sa det var greit, mottok mitt bud.( har det på pm) Det er en AVTALE!! OG dette er veldig ON TOPIC!!! Er sikkert mange andre som sikkert ikke vil bli lurt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, du hadde gjort en avtale, først spørte jeg deg om pris, du sa 500+ porto, så sa jeg 500 ink porto. du sa det var greit, mottok mitt bud.( har det på pm) Det er en AVTALE!! OG dette er veldig ON TOPIC!!! Er sikkert mange andre som sikkert ikke vil bli lurt av deg!

Les litt lenger opp på sia! Og du er raportert for dårlig oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ihvertfall pm`n...

Sv: Kam

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Originally Posted by Jo-Erik

Quote:

Originally Posted by Ø.B-Racing

Quote:

Hei, har du noe pris på h kamen? mvh stian 40065549

Tenkte meg 500kr + frakt!

Hei, om du sender den for 500 ink frakt så tar jeg den. Og du er 100% sikker på at det er h??

Ok, ja jeg får ikke hentet den der den ligger (til onkelen min) før om noen dager! Kan godt sende bilder av den på MSN eller e-post til deg!

Den er foresten tatt ut av en 79mod. b23e motor!

Vis det er sånn dere gjør avtaler her så, greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ihvertfall pm`n...

Sv: Kam

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Quote:

Originally Posted by Ø.B-Racing

Quote:

----------------------------------------

Hei, om du sender den for 500 ink frakt så tar jeg den. Og du er 100% sikker på at det er h??

Ok, ja jeg får ikke hentet den der den ligger (til onkelen min) før om noen dager! Kan godt sende bilder av den på MSN eller e-post til deg!

Vis det er sånn dere gjør avtaler her så, greit!

Send med den meldinga såm ble sendt 15sekunder etter den siste PM`n du har tatt med a!

Ref: Sitat:

Opprinnelig skrevet av Jo-Erik

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Ø.B-Racing

Sitat:

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Ø.B-Racing

Sitat:

---------------------------------------------

-----------------------------------------------

---------------------------------------------------

Ok, da er vi enige ... Hvordan gjør vi det med pengene, kan sette inn på konto om du får sendt den da du får pengene... er ikke så flink med msn og greier... kan du sende på mob? tlf nr 40065549. Med bilde bakifra, der hvor h en står. mvh stian

-----------------------------------------------------

(dette under her ble sendt 15 sek etter den pm`n der jeg skrev at jeg kunne sende bilde og at den var tatt ut av en 79mod b23e osv)...

Hmm.. ok. prata med en kamerat å han sa at 500kr egentlig var for lite men, og at dette var en kam som var sprekere en K kammen og den sprekeste org. kammen til volvo! så tror du må opp på litt mere på pris! Skal sjekke det opp! Men ja, kam prøve og få sendt deg bilde på mobil og seff med bilde av der det står H på kammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår