Toyota Forever Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Skal bytte foringer i for og bakstilling til min Kadett C, har sett at powerflex leverer foringer til Manta B men ikke Kadett C. Er det noken som veit om Manta B foringer passer på Kadett C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Samme foringer visstnok Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Samme foringer visstnok Takker for svar. Fekk pristilbud fra pedersens racing i dag på 3900kr koplett. Stiv pris men må ha det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Takker for svar. Fekk pristilbud fra pedersens racing i dag på 3900kr koplett. Stiv pris men må ha det... det er ikke stiv pris..., vis det er på apselutt alle foringene fremme og bak så hadde jeg løpt og kjøpt, for da må han ha regnet galt, for sist jeg kjøpte ga jeg 4900 Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 det er ikke stiv pris..., vis det er på apselutt alle foringene fremme og bak så hadde jeg løpt og kjøpt, for da må han ha regnet galt, for sist jeg kjøpte ga jeg 4900 Ringte og bestilte i dag, han på Pedersens racing sa det var komplett for og bakstilling, var av merket Powerflex. Så har vel gjort et godt kjøp for 3900 kr eg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 da har jeg noe jeg skal nevne neste gang i vertfald, uansett så heter de ikke power fleks, men super fleks de foringene han selger Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg