240tic Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette blir bra:):) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 mhm.. ;) tenkte meg det... driver å sveiser igjen hulla etter at jeg har kappa vekk rust hull... ikke spesielt morsom jobb men... er ikke morsomt men skal fortelle deg det e morsomt når du e ferdig me alt å ser resutalte;) fy f*** si æ:D du bli som en liten onge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Håper du skal ha nytt panser.. for det greiene du sveisa på ble ikke vellykka.. Resten ser bra ut:D Kan bli veldig bra dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 er ikke morsomt men skal fortelle deg det e morsomt når du e ferdig me alt å ser resutalte;) fy f*** si æ:D du bli som en liten onge;) hehe.. trur det blir bra ja.. slenger ut noen bilder etterhvert... driver å bytter kanal oxo.. men må si at pass formen fra veng ikke er så mye å skryte av.. :( Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Håper du skal ha nytt panser.. for det greiene du sveisa på ble ikke vellykka.. Resten ser bra ut:D Kan bli veldig bra dette. synes panseret mitt er fint jeg da... ser litt sinna ut... noe jeg er ute etter... Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 hehe.. trur det blir bra ja.. slenger ut noen bilder etterhvert... driver å bytter kanal oxo.. men må si at pass formen fra veng ikke er så mye å skryte av.. :( nei det er sant.. likeste å gjøre alt selv:) jeg værtfall da vet jeg ALT passer som det skal:) stå på å hold det oppdatert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Har vært en liten tur i millitæret og vært en smule lei rust så har ikke fått gjort all verdens men... hehe noe har da jeg fått fikla med.. her en lien oppdatering :rolleyes: her har understellet og dash braketten mitt kommet fra sand blåseren.. :) her har jeg lakkert det ferdig.... ble blangt og fint gett.. :D her har jeg tatt av det ene tank holder festet og syre badet det og begynt å sette det på igjen.. var litt rust i nederste hjørne i front ruta på passasjer siden som jeg har fjernet.. her har jeg kappet det ut og satt inn nytt metall stykke uten rust.. var litt rust under der hvor batteriet sat oxo... kappa bort og lappa inn nytt.. har oxo tinnet den ene side skjermen... har noen foringer og motor fester som skal monteres snart.. må få kjøpt inn nye bolter å sånn :D Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 glemte å legge ut bilde.. hehe :spin Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 ene tank feste er helt rustet bort.. er det noe sted man kan kjøpe det? eller må man finne en vrak bil og begynne å kappe? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Kult prosjekt, VR6 ftw =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Kult prosjekt, VR6 ftw =) takker.. :D VR6 er digg hehe :hailvw Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Blir kult å se denne IRL, du skal på treff med denne når den er ferdig eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ja seff.. denna blir å se på bane å treff... :eddie gleder meg... men masse arb igjen.. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzmanien Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Halla ny her så håper jeg gjør dette riktig;P. jeg bare lurte på om du har fått solgt den rp motoren og hvis ikke om du var interresert i å selge den ideler (trenger så sårt en bunnpanne) men fett prosjekt keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 hey. trur jeg har en bunnpanne på en motor her. =P jeg trenger den ikke. hehe Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg