Gå til innhold

1992 BMW E30 325ix (4x4) 32.000,-

Ranger emnet

iamdrunk

Anbefalte innlegg

Har litt mangel på tid og penger for øyeblikket, så jeg velger å selge godbilen..

Ufattelig morsom og god vinterbil, med ganske strøkent int. og det meste av utstyr.

Grunnen til at jeg selger er pga. den fremre drivakselen, den har tatt kvelden, eller, den er på vei til å ta kvelden..

Bilen er fullt kjørbar, men må bare kjøres forsiktig pga denne.

Kjørte nettopp opp og ned til Trondheim uten problemer.

Men den må uansett byttes!

Og luftmengdemåleren er også mest sannsynlig ferdig, kan være at det bare er noe dritt i den, men det har jeg ikke fått sett på..

Ellers trenger bilen en kosmetisk fiks, dette var i utgangspunktet grunnen til at jeg kjøpte den, for å fikse den opp sånnsett. Men får ikke tid til dette.

Til å være konstant 4-hjulstrekk så bruker den faktisk ikke mer enn 0.8l på langkjøring, noe som overrasket meg.

Dette er da siste utgave av IX'en i dette karosseriet.

Km stand er på 199500, runder snart 200k.

Ustyr:

Alarm (helt ny 821-XG hjerne)

Aircondition

Cruisecontrol

Kjørecomputer

Abs

El. speil

El. vinduer

Soltak (trenger rep. antakeligvis vaier)

Servo

++

Følger med et sett svarte 15" TSW med ganske gode Nokian Hakka piggdekk, men er ikke satt på bilen.

Sommerdekkene jeg fikk med hadde gjort sitt, så de gikk på dynga.

Står ganske gode piggdekk på stålfelg på bilen nå.

Ellers kan jeg slenge med anlegget mot tillegg i prisen.

EU-godkjent i november '06.

NY Pris: 32.000,-

Bilder: (de snøbildene er fra forrige eier)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

8.JPG

9.JPG

32.JPG

AutoDB-annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1344002&template=default

Innbytte kan også vurderes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp!

bilen er fortsatt til salgs.

skulle gjerne hatt et kjapt salg nå..

Ikke interessert i bytte i Vectra 2000 fwd?

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider