iamdrunk Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Har litt mangel på tid og penger for øyeblikket, så jeg velger å selge godbilen.. Ufattelig morsom og god vinterbil, med ganske strøkent int. og det meste av utstyr. Grunnen til at jeg selger er pga. den fremre drivakselen, den har tatt kvelden, eller, den er på vei til å ta kvelden.. Bilen er fullt kjørbar, men må bare kjøres forsiktig pga denne. Kjørte nettopp opp og ned til Trondheim uten problemer. Men den må uansett byttes! Og luftmengdemåleren er også mest sannsynlig ferdig, kan være at det bare er noe dritt i den, men det har jeg ikke fått sett på.. Ellers trenger bilen en kosmetisk fiks, dette var i utgangspunktet grunnen til at jeg kjøpte den, for å fikse den opp sånnsett. Men får ikke tid til dette. Til å være konstant 4-hjulstrekk så bruker den faktisk ikke mer enn 0.8l på langkjøring, noe som overrasket meg. Dette er da siste utgave av IX'en i dette karosseriet. Km stand er på 199500, runder snart 200k. Ustyr: Alarm (helt ny 821-XG hjerne) Aircondition Cruisecontrol Kjørecomputer Abs El. speil El. vinduer Soltak (trenger rep. antakeligvis vaier) Servo ++ Følger med et sett svarte 15" TSW med ganske gode Nokian Hakka piggdekk, men er ikke satt på bilen. Sommerdekkene jeg fikk med hadde gjort sitt, så de gikk på dynga. Står ganske gode piggdekk på stålfelg på bilen nå. Ellers kan jeg slenge med anlegget mot tillegg i prisen. EU-godkjent i november '06. NY Pris: 32.000,- Bilder: (de snøbildene er fra forrige eier) AutoDB-annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1344002&template=default Innbytte kan også vurderes! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ingen som trenger seg flott vinterbil med litt småfiks? dette er virkelig en god pris! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 intressert i bytte i min? jeg er ute etter stasjonsvogn, helst e36 men e30 funker vel det også. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1344483 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 PM sendt! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Bump! Bilen er fortsatt ikke solgt, ingen handel er bestemt enda, så det er fortsatt mulighet her! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bump! i dag er det da siste mulighet før 2007! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Oppdaterer med ny pris! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 skulle kjøpt den hadde jeg hatt penger =P Trenger en lit stor bil pga at dama mi har fått en unge =P Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 grattis:) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 BUMP! Ingen som vil ha super vinterbil å skru litt på? Kunne godt tenkt meg å få bytta bilen i noe som f.eks en E30 325 eller noe i den duren, bakhjulstrekk er et møst! :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 opp! bilen er fortsatt til salgs. skulle gjerne hatt et kjapt salg nå.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 opp!bilen er fortsatt til salgs. skulle gjerne hatt et kjapt salg nå.. Ikke interessert i bytte i Vectra 2000 fwd? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 heh, nei beklager.. det jeg bytter i er bmw, mb og vag.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 byr deg 25k som den står.. Vurder det å ha det i bakhodet.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Bilen er desverre solgt! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg