im the bandit Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 heisann. jeg har en ford sierra 2l och fra 86. jeg har lyst på en scorpio 2,9 eller noe lingnene i den. men passer motoren sånn ca på festene eller må jeg drive og dulle og dille`?? eller er det en annen motor med litt krefter som passer. takk for alle svar:) god jul og godt nytt år:D Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 2,9 passer fint, men du må ha for og bakstilling, med bremser også, fra 2,9 for å få det godkjent... også må du ha ledningsnettet fra 2,9 da seff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 oki. fikk et svar av en kompis at 2,8 fra sierran passer rett på alt. stemmer dettE? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 De fleste Ford motorer passer i Sierra, sånn teoretisk. Men det enkleste er jo alltid å velge en motor som er levert i originalt i bilen. Sierra blei levert med 6er, så 2.3 eller 2.8 er jo kurrant å sette i. Trur travers skal være samme på 6er og ohc-4er. Det eneste er at om du går fra forgasser til innsprutning så blir det mer "dilling og dulling", som du sa. Da kommer bytting av tank og diverse. Spørs om du skal godkjenne bilen eller bare bytte for morro da. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 her skal det kunn byttes for gøyy--- :D Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg