xcuze Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 låner bort bilen til dama om dagen, og på lille julaften var det innbrudd i bilen min, på parkeringa til jernbanen..... tydeligvis en narkoman eller no. siden han har sparket istykker begge dørene på høyre side, og røsket isykker hele midkonsollen min.... cd spilleren min var spesiell, både med dvd spiller og tv...... ikke mange av de i norge... ennå. så de er lette og gjennkjenne..... gleder meg til og finne han som tok den, for jeg klipper fingre. så om noen vet noe, eller hører noe. så er det bare til og si i fra.. så skal de få en nyttårs klem fra meg............................................................................................... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 ingen??? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Farlig å parkere der. har du merke på spilleren da? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 legg ut et bilde av spilleren her så holder vi aua oppe vi veit du :) trist med bilen og alt... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 nei, har ikke bilder av den... den heter mpeg4, om jeg ikke husker helt feil..... jævlig kjedelig greier,men jeg gleder meg til og finne ut hvem det er som har gjort det.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvet du ikke noe mere om hvilket merke eller modell betegnelse på den ? er litt vanskelig å finne noe vi ikke vet hvordan ser ut. hvilken bil var det denne ble stjålet fra ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Visse steder parkerer man ikke...bl.a på jernbanen. Bare å se på bakken på mange store p-plasser, ligger ofte strødd med bilglass. Zeiner er også er klar vinner for tyvene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 mpeg4 kan vel ikke være merke? det er jo et videoformat.. ? :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 dama jobber på narvesen, så da er det vel logisk og parkere der.... tror den heter mpeg4, hvertfal det eneste navnet som sto på spilleren/esken........... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 den blei tatt fra en Rød ford sierra stv... jævlig irriterende, for de har sparket ut ruta... og tydeligvis bommet en gang eller to, for dørene mine er fulle av bulker, og fotspor i søla...... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Parkeringa ved drosjene er ok, verre med den bak toglinja...pendlerplassene Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg veit, men det er den de får lov til og bruke.... og da blir det den............. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg