Larset Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei. Har ordna meg en orginal volvo 54 mm klokke, på den medfølgende kabel er det en kontakt Er det et sted jeg bare kan pugge denne rett i? Gidder ikke rive opp dashen unødig. Har en 88 mod Gay Lord Extreme. :volvsmile Fant ut at jeg også har parklys lys i speedometer huset, riktig at denne skal lyse så lenge lysene er på?,virket først i dag. Larset. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 har du turteller i instrumenthuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Mener det skal være en plugg bakpå speedometerhuset og bare plugge den i. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 har du turteller i instrumenthuset? Ja,har det. Så det var en kontakt bakpå turtelleren, er det den? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 ja, mener det er den.. prøv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Turtelleren har strøm-ut til klokka, men om den kontakten ser sånn ut husker jeg ikke! Kan hende du må ha en kabel til! Men det finner du vel ut om du prøver tenker jeg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 det går tre stikkere ut ifra turteller i samme rekkefølge som kontakta de har.. så det er nok bare PlugAndPlay ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Stemmer det, skal på de 3 stikkene øverst på turtellern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Just plug & play der ja!:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg