krissbee Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei Jeg skulle prøve og bytte parklys på min golf 5, men det er utrolig trangt der. er det noen som vet om man må bruke noe verktøy eller om man må skru av hele lykta?? har noen vært borti dette før?? Hilsen Kristoffer Siter 1985 Mazda 323 1.5 LX 1996 Nissan Primera 2.0 SRi 2004 VW Golf 5 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 *instruksjonsboka* ligger i hanskerommet vil eg tru.. ;) pleier å stå en enkel forklaring på pærebytte der... men nei, ikke noe erfaring med de bilene der... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissbee Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 *instruksjonsboka* ligger i hanskerommet vil eg tru.. ;) pleier å stå en enkel forklaring på pærebytte der... men nei, ikke noe erfaring med de bilene der... Jo jeg har skjekka den boka men det sto ikke noe der om bytting av pærer. jeg får vel ta meg en tur til møller og høre med dem.. Siter 1985 Mazda 323 1.5 LX 1996 Nissan Primera 2.0 SRi 2004 VW Golf 5 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 burde vel ikke være så vansklig ..... ta og spørr på golf delen av forumet der er det sikkert noen som veit :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg