Abrekk Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Grattis med noe som ser ut å bli/værra en fet og bra gjennomført golf ;) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 takker:) nå mangler bare lappen:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Sleng ut bilder!!!!! Det liker vi, fra alle slags vinkler:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 har montert tåkelys og hengt opp eksospotta etter at bildene er tatt:) sideskjørtene kommer på i løpet av helga:) nye bilder kommer da.. + at den er justert mer ned etter at bildene er tatt:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 her er noen bilder etter at bilen er justert ned, fått tåkelys og lys i baklyktene:) her er brodern sin bil i bakgrunnen: ble kanskje litt mye bilder?:D noen som vet hvordan jeg får mere hvitt lys i tåkelysene? har samme pærene i hovedlyktene og tåkelyktene, men de blir mye gulere i tåkelyktene:/ Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Er fortsatt ingen fan av sideskjørt, diffuser og leppa foran.. Når det er sagt, så må det jo være utrolig gøy å ha en nylakkert bil, flott farge og virkelig potensiale til å bli noe bra! Hvordan står det til med oppkjøring osv? Vi er jo i starten av juni nå :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Deilig:) Hvilken lakk kode er det på golfen? å hvor mye måtte du gi for literen? hvilke skjørt er det som skal på? stå på, dette blir rått:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Er fortsatt ingen fan av sideskjørt, diffuser og leppa foran.. Når det er sagt, så må det jo være utrolig gøy å ha en nylakkert bil, flott farge og virkelig potensiale til å bli noe bra! Hvordan står det til med oppkjøring osv? Vi er jo i starten av juni nå :) er ikke helt fornøyd med diffuseren, så der blir det nok endringer etter hvert, men vi får se når den er ferdig:) får ikke oppkjøring før den 2.juli:( er 1 måned ventetid på oppkjøring.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Deilig:) Hvilken lakk kode er det på golfen? å hvor mye måtte du gi for literen? hvilke skjørt er det som skal på? stå på, dette blir rått:D Lakk koden er LY3D og fargen heter tornadorød:) betalte 1100kr for 2l lakk, 0,5l herder og 0,5l tynner hos top-gun her på forumet:) det er rieger m3 sideskjørt som skal på:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 nå har jeg fått på sideskjørtene:) hva syns dere om bilen? nå er den jo ferdig utvendig:) noen som har forslag til hva slags gitter jeg kan ha nede i diffuseren og i frontfangeren? hadde egentlig ikke tenkt å ha gitter, men de ser så åpent ut.. her er bilder: Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Noooo.. Du vet sikkert hva jeg kommer til å si.. Jepp, m3-speila! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hehe:) de gamle var ødelagte, så jeg måtte ha nye:) og disse er helt enkle og kosta bare 300kr inkl adaptere:) syns ikke det ble så verst jeg.. de ser ikke så store og mektige ut når de ikke er lakkert:) men men:) hver sin smak:) jeg liker jo ikke små fangere som mange andre gjør:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Ble jævla bra:) Var det slik at du hadde laget frontleppa selv? syns du skal gå for svart netting i fangerne:P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 denne frontleppa har jeg kjøpt på bsbildeler:) den jeg har laga selv er det bilde av tidligere i tråden:) på en svart fanger:) svart netting ja:) tror det blir rs4 gitter.. det er litt tykkere:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 sinnsykt fet golf, da her eg bare å håpe min kommer i ner heten av din så blir eg fornøyd :D Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg