Svends3n Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Syns du burde gå for helrøde baklykter jeg men.. Ellers flott :) Stå på! Synes også de helrøde baklyktene er fine, men blir nok bra med disse når jeg får på resten bak på bilen:) Blir jo clean bakluke, "smoothe" hellakkerte fangere og downforcer:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Nå har jeg fortsatt litt med sparkling av skjermer og frontleppe:) Jeg må kjøpe polyester å plaste litt inni frontleppa før jeg kan sparkle mer på den.. Bilen skal nå taes ned til et varmere rom, hvor jeg skal sveise litt på bakskjermene og cleane bakluka og fjerne antennehull i skjermen:) Sveisinga skjer i helga, så skal prøve å få tatt litt bilder av dette:) Her er noen bilder jeg tok forrige gang jeg var ute å kikka litt:) Dørsidene mine som ble mislykka.. stoffet løsna.. noen som har forslag til billig og bra stoff til å trekke dørsider med? Bilde av skjermer på bilen rett etter valsing/banking:) De røde forskjermene har jeg bare brukt hammer og mothold på:) Der kan dere se Golf III look håndtakene:) har ikke bestemt meg helt om de skal lakkes eller ikke:) Her er bilder av deler av delelageret mitt:) Holder også på å forhandle meg til takluke og just. senkesett:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg får mest sannsynlig lånt meg sveiseapparat i helga, så da blir Bakluka cleanet, skjermene sveiset osv:) Skal prøve å få tatt en del bilder:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Nå er bakluka, antennehull osv. ferdig sveiset:) Jeg må bare få tak i blåselampe så skal jeg begynne å tinne litt på skjermene og bakluka:) Glemte å ta bilder underveis, men her er et dårlig mobilbilde av ferdig sveisa bakluke: Her er bilder av sveisa antennehull og igjensveisa blinkerhull: Har fått tak i masse tectyl, så skal smøre hele innsiden av skjermene når de er ferdige:) Noen som vet om Tectyl er bra å lydisolere med? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Tykkstoff har en isolerende effekt ja.. Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 I dag har jeg bestilt tettering og foring til clutchpinnen og spoiler fra golf 3 gti Fra Alta motor:) Og tetteringer både foran og bak på motoren fra et firma i h-fest:) Topp-bolter og noen foringer blir sendt fra mekonomen på mandag og topppakningssett/slipesett kommer i slutten av uka:) Så nå er det bare å begynne å skru:) skal begynne å demontere for å ta ut 1,6 motoren i dag:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Skal du dempe bilen innvendig er Brown Bread, RAAmat, Dynamat e.l. et mye bedre valg. Stå på :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vet det finnes mange mye bedre alternativer, men jeg har et 200liters fat med tectyl som jeg kan bruke:) HELT GRATIS:) Man kan jo selvfølgelig ikke bruke tectyl over alt, men jeg skal bruke det der jeg kan:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Nå er toppen overhalt og motoren satt sammen:) Så har jeg gjort ferdig rammevangene foran: Her ser dere forskjell på bærebro som har gått i nord og sør: den som er uten rust har gått over 300.000 nordpå og den som er rustet hull i har gått ca 200.000 sørpå og nordpå Her er et litt tøft bilde av ene lykta mi med xenon look pære:) Her er bilde av hvordan hattehylla mi ser ut ovenfra:) Den er litt annerledes nå, fordi jeg har laga 1 3" bassrefleksrør på hver side av subben. bilder kommer når kassa er helt ferdig:) Kom med både positive og negative tilbakemeldinger:) samt tips:) Bilen skal lakkeres i mai:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Denne blir bra. Måtte være en billig bil når de felgene fulgte med. :) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ja, men det var noen små mangler på den når jeg kjøpte den:) Et drivledd og dynamoen var ødelagt. men drivledd hadde jeg og dynamo kjøpte jeg hos huggern for 400kr:) Så det var i utgangspunktet en billig bil, men har kjøpt deler og stæsj for ca 20000 til den nå:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Fikk lyst på en Golf nå:P Rå bil Svends3n ;) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 takktakk:) Er bare å kjøpe golf vet du:) Men prøv å få tak i en nordfra:) min er 99% rustfri, og den har kun gått her oppe:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Her kommer en stor oppdatering:) lenge siden sist:) Nå er motoren satt i bilen og startet:) Jeg har lakkert taktrekket sort og kjøpt nye dørtrekk:) Jeg har begynt å sparkle på skjermene og bakluka:) Jeg har prøvd å lakkere litt på en frontfanger for å få en liten smakebit og må si at jeg er godt fornøyd:D Her er noen bilder: (flere kommer etter hvert) Halvt lakkert taktrekk: Eksospotta som jeg kjøpte hos TAH her på forumet:) takk for handelen:) Smaksprøve på frontfanger: Hadde også kjøpt baklukespoiler til Golf 3 GTI, men denne passa ikke, så det blir uten spoiler i første omgang.. får se etterhvert:) Noen som vet hvor man får kjøpt forskjellige klips og plastdingser til interiør og sånt? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Du skal vel ikke selge den mk3'er vinga vel;)? Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg