Mutta Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei hei, Nettopp fått meg drømme bilen så langt. en a3 1.8t. alt fungerer som det skal men når jeg starter den så kommer det en helt sinnsyk skurre lyd i starteren tror jeg. snakka med møller. de sa at om du overlever lyden så er det ikke skadelig for bilen. men de sa ikke noe om ka det var. noen som har noe anelse på hva jeg snakker om eller som har opplevd det selv? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 har de samme i min, starteren begynner å bli sliten koster ca 1800, spenn er ikke noe falig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 ok. såpass. er vel ikke noe kav å bytte den regner jeg med. har du fiksa det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Det er garantert starteren. Mamma har en slik lyd på passaten og den har vært sånn sikkert et år. Ikke skjønner jeg hvorfor ho ikke bytter den men. Koster vel rundt 1500 på møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 da var ny starter bestilt. håper bare på at det er den. regner no med det! lurer på en ting. planer om å hive på en intercooler. hva utgjør noe sånt på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 lurer på en ting. planer om å hive på en intercooler. hva utgjør noe sånt på bilen? Om du tenker på effekt; ca ingen ting uten at du også gjør andre modifiseringer. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 tenkte vel egentlig mer på bunndrag? noe i den dur. kommer jo en del kaldere luft vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 mere hvertfall, men så må du også ha en turbo og utstyr til å takle all den lufta. får nok ikke noe mere effekt av å montere en fmic. regner med det var det du tenkte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg