Mazda 626 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hei! Den originale antenna på forskjermen har brukket og jeg er på jakt etter en ny. Sjekket hos møller og de skulle ha 500 kroner for kun antenna. Synes det var litt vel drøyt. Er det mulig å bruke en universalantenne, eller må jeg ha original? Synes det så litt vrient ut å bruke universal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei! Den originale antenna på forskjermen har brukket og jeg er på jakt etter en ny. Sjekket hos møller og de skulle ha 500 kroner for kun antenna. Synes det var litt vel drøyt. Er det mulig å bruke en universalantenne, eller må jeg ha original? Synes det så litt vrient ut å bruke universal... Hva med ett høggeri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 626 Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hva med ett høggeri? Du sier noe, men saken er den at jeg har fått et gavekort på Clas Ohlsen og tenkte jeg kanskje kunne kjøpe en antenne der. Men får se, kanskje jeg tar turen til høggeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Du sier noe, men saken er den at jeg har fått et gavekort på Clas Ohlsen og tenkte jeg kanskje kunne kjøpe en antenne der. Men får se, kanskje jeg tar turen til høggeren... Får rive i litt dioder å stÆsj der da vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg