devil duck Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hmm kom til å tenke på en ting ... siden jeg ikke ser ut til å fåtak i di rette forseteene .. så lurte jeg på . suden corrado setene passer faramme så lurer jeg på om d er mye som må forandrest får å få corrado baksete i ? blir det for smalt i bilen ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har GT-forseter liggende på verkstedet. Husker ikke tilstanden, men de er litt bleka ihvertfall. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Har GT-forseter liggende på verkstedet. Husker ikke tilstanden, men de er litt bleka ihvertfall. med røde striper på ? hva skal du ha for di da ? babyhmm? å hvor hålder du til ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 yeey :jackinbox: jeg har dreid meg girkule til bilcrossbilen ;) girkula i passat'n :popcorn Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg