Gå til innhold

stereo i E39 Touring

Ranger emnet


lidsheim

Anbefalte innlegg

hei.. jeg har nå veldig lyst på mer lyd i touringen min, og ved det lurer jeg på hva som må til for å koble til bassere og forsterkere??

får jeg koblet signalkablene bak på den originale spilleren, eller må jeg fjerne alt det som er der og sette inn ny uoriginal spiller???

noen som har tips?? jeg vil jo helst ikke fjerne det som er der, for dette er med integrert telefon og sånn som er i bruk.. hehe

07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv

04 Toyota Hiace 4wd

01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab

91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab

53 T1 oval (o\_/o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du får kjøpt "signalstjelere" som henter signal fra bakhøytalerne, slik at du slipper å bytte spiller. Men dette vet iallfall enhver seriøs bilstereobedrift.

 

takk for svar.. da skal jeg høre med sjappa her på onsdag, og se hva de kan hjelpe meg med

07 Skoda Octavia 1.9 TDI Stv

04 Toyota Hiace 4wd

01 Renault Laguna 1.6 16v / 95 VW Golf 1.8 Cab

91 VW Golf 1.8 GLI Cab / 83 Bmw E30 Baur Cab

53 T1 oval (o\_/o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forsterkere med slik "signalstjeler" som du kaller det. tror det heter høynivåinngang på fagspråket, de runde inngangene kalles lavnivåinngang. skal du ha bare sub, så greier det seg med en slik løsning, men vil du bruke det til høytalere, ville jeg sjekket om det evt. gikk an å treke signalkabler direkte fra spilleren... mange 5 serier har forsterker orginalt og forresten, såvidt jeg vet...

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår