TrueBlue Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har noen dette liggende?: Håndtaket til å åpne hanskerom, evt hele dekselet (vet ikke om jeg kan bytte kun åpneren håndtaket er knekt av) Dekselet på originalleppa i fangeren bak, over tauekroken. Askebeger (!). Originale sideskjørt. :shake :shake :shake Dette var ødelagt på/i bilen ved kjøp :shake :shake :shake Er også interessert i blå blinkere side/front, G4 lykter og emblemfri grill. Anyone? :wave Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg har plastdekselet til tauekroken 100,- så er den din! Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg har plastdekselet til tauekroken 100,- så er den din! 500,- for panserforlenger OG plastdeksel? Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 450 er høyeste bud på pasnerforlenger.. Kom med separat bud på den ;) så blir vi nok enig om den lille plast biten :) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 450 er høyeste bud på pasnerforlenger.. Kom med separat bud på den ;) så blir vi nok enig om den lille plast biten :) Okei. Hm. 460,- for panserforlenger og 40,- kr for plastdeksel? Hehe... Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Prøver igjen. Trenger: - hanskeromsåpner - askebeger foran OG bak - lista v/baklukelåsen Anyone? Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Et lite tips, den hanskeromsåpneren kan du kjøpe hos Møller, det gjorde jeg på min forrige golf.. Kostet ikke så veldig mye.. Måtte bryte meg inn med skrutrekker, så sitter den festet med 3 skruer på baksiden.. Husk å bytt over låsen og sånt, så ikke ødelegg mer enn du må for å komme deg inn, da kan det hende plastbiten på baksiden også går i stykker.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ok, takk for tipset! Det blir en tur innom den lokale forhandleren i dag :) Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Eller ikke... En tlf til Møller Sandefjord kunne fortelle meg at dekselet koster 800,- nytt, så det blir å fortsette skattejakten rundt omkring.... Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har helt sikkert den låsen og askebegrene, skal se etter imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Har helt sikkert den låsen og askebegrene, skal se etter imorgen Vet det er leeenge siden du skrev innlegget, men; Hadde du dette? Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg