cagivos Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 var å prøvde den på glatta i dag:D måtte roe ned nervene og legge ut noen bilder etter en treningsøkt, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 trodde dissa ikke var brukanes til noe anna en "skolekjøring" men den gang nei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 det ekke 4x4? for ellers kanke jeg skjønne at du måtte roe nervene eller har hatt det noe morro med den gitt:P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 mye mer kontroll bak ratte på en fwd. selv jeg uten noen spes erfaring klarer å hondtere dette nogelunde. men må ligga i 80 + om det ska være morro da. bruker teknikken uten brekk. sving ene veien nykk i bremsen for å få vekten fram får å så svinge litt brått andre veien. da kan du holde den ganske lenge om du tør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hehe stemmer det, er artig som bare det men dyrt om det går til ¤&/((" Men det skal det jo ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 fytti. Orker ikke tanken :O tenker jeg på mens jeg kjører tørr jeg ikke... hehe. men for prøve å begrense det til veien og ikke i grøfta. men ting kan skje c: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hehe ja jeg har kjørt endel fwd på vinterføre så jeg veit det GÅR ann. men prøv en 4x4 eller bakhjul en gang, skal du se at det er det som er skikklige saker:) å mye tryggere, å nappe i brekket i 80 km kan fort gå galt. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 sitti mye på med begge delene. bmw virker veldig nervøs og er ikke veldig påregnlig. 4x4 er ganske morro dog. men bruker ikke brekket. brekk i 80 kan fort gå galt. men gjør du som beskrevet ovenfår så er det noe helt anna, mister ikke farten på samme måte. er kun vinterføre det er snakk om ja. ellers så syns jeg fwd er noe dritt rett ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 lekt masse med min i vinter, brekket er fint på disse bilene kan "drifte" langt og lenge og lett og kontrolere Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 helt enig. lett å "drifte" med forsovit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg