Ragg88 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 (endret) . Endret Oktober 17, 2010 av Ragg88 Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Jeg hadde problem med lekkasje, tettet med silicone.. Funker fint som f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 (endret) . Endret Oktober 17, 2010 av Ragg88 Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Joda, sikaflex fungerer sikkert til det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 (endret) . Endret Oktober 17, 2010 av Ragg88 Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 vis det dammer inn når du starter biln tenker jeg på varmaparatet det skjedde værtfall på 740 min da hadde drenerings slangen hoppet av og da kom vannet inn i biln når motorn til varmaparatet startet for å sjekke det så tok jeg å spylte ned litt vann ned i intaket på varmaparatet å så startet jeg viftmotoren da kom det vann på dørken i biln Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 vector, nei er ikke fra varmeapparatet det kommer fra.. Altså, når jeg setter fra meg bilen om kvelden ute og det regner om natta, så er det en del vann nede i dørken framme til venstre.. Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Er en svakhet der oppe med sikrings boksen ville tatt av plastiken under frontruten og set om drnerings hulet er tett der. hade av mit her om dagen og det fløt med barnåler. Håper du får det tett om ikke er det bare og kjøpe gulfisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 volvo: HAR tatt av plastiken der nedom ruta.. Ikke noen slanger/drenneringshull som er tett.. Og sikringsboksa er umulig å ta ut.. Har prøvd å lagt mobilen min så langt opp mot sikringsboksa som mulig fra innsida av bilen og sett om jeg så noe lye ( var sef mørkt ute da) var ikke så mye lys jeg så.. Tror jeg bestiller noen gullfisker i morgen viss jeg ikke finner ut noe mer.. Eller så bare gjør jeg som han andre med en 240.. Byggde om til akvarium.. Bilen må da for faen tåle å stå ute i regn. Noen som vet om en måte å få løftet opp sikringsboksa på? slik at jeg kan se litt under på en måte.. Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg