Dennis87 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Bruker bilen mindre bensin hvis man skrur av klima anlegget på bilen? har hørt noen som sier det, har også hørt man får 3-5hk mindre når det er på, rikktig? sånn som nå på vinteren trenger jeg jo bare varm luft ikke kald, så da kan jeg jo bare trykke den A/C Knappen på off og spare bensin, men gidder ikke skru den av hvis jeg ikke sparer noe på spes på det siden den fjerner jo dugg osv. veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Bruker bilen mindre bensin hvis man skrur av klima anlegget på bilen? har hørt noen som sier det, har også hørt man får 3-5hk mindre når det er på, rikktig? sånn som nå på vinteren trenger jeg jo bare varm luft ikke kald, så da kan jeg jo bare trykke den A/C Knappen på off og spare bensin, men gidder ikke skru den av hvis jeg ikke sparer noe på spes på det siden den fjerner jo dugg osv. veldig bra:) Trenger ikke a/c for å fjærne dugg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 AC trekker litt ekstra, ja. Så hvis du er ute etter å kjøre økonomisk slår du den av. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Trenger ikke a/c for å fjærne dugg Vet det, men går mye fortere med a/c siden den "tørker" luften i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 AC trekker litt ekstra, ja. Så hvis du er ute etter å kjøre økonomisk slår du den av. Vet du hvor mye sånn ca? er ikke ute å spare noen få kroner kroner, hvis det er så lite gidder jeg ikke bry meg med det da har jeg den på. men kan man spare mange liter så er det jo greit å ikke bruke den hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Umerkbart. Dessuten så sitter det er temperaturvakt i systemet. Er det for kaldt (-5C til +5C etter type)kobler ikke klimaanlegget inn Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg