Tiini Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ønsker å kjøpe deler, evt. delebil til einsern : Trenger: -Frontrute -Fører-dør -H. Framskjerm -Bakseter -Baklykter. -midtkonsol. -hatthylle. -Div oldschool deler.. Ta kontakt om du har noe av dette..! Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har baklykter til deg. Av den Lange typen, vet ikke vilken model de satt på. Er vel på de seinere modellene tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 80-84 tenker jeg..Det er iallefall det hu skal ha..pris?tilstand? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 De skal være i bra stand, ser i hvertfall slik ut. Har aldri hatt de i noen bil selv, fikk de med sammen med et lass av deler til bilcrossbil. Men, er 400,- + frakt grei pris kan sende meg mail adr. så kan jeg sende bilde av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Tror hun har fixet det men er ikke sikker på han som selger det,så vi har det du sa i bakhodet..! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg