Mr.T Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Selger min 92' Civic sedan. Bilen har gått 189000km. Motoren er en 1,6 soch v-tec, med 125hk. Modifiseringer: -2,5" eksos -Jamex 40mm senkesett -Gule toppjusterbare Koni -7,5x17" -Nylakkert august 2003. Fargen er lilla perlemor, med et snev av rosa i seg. Av slitedeler er mansjetter og bremseklosser skiftet. Dekkene er 1mnd gamle falken dekk (205/40/17) Bilen går tålelig godt, med en vekt på 1080kg. Har hatt bilen i litt over et år, og har ikke hatt noen problemer med den. Skal bort fortest mulig, grunnet dårlig økonomi og overgang til billigere bil. Pris ant: 89.000/kan diskuteres Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Kunne du lagt ut noen bilder. Lurer på hvordan den ser ut med den fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 skal ordne bilder. skal se om jeg får det i løpet av morgendagen. fargen er forøvrigt veldig lik tommy-audien (a4 med 500hk+ eller.no, de fleste kjenner nok til den) bare litt mørkere. skal prøve å få fortgang med bildene Siter -Honda Civic V-tec -Nissan Skyline R-32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Denne bilen er meget fin, og fargen er dødsrå. Bilen er i bra stand, all rust er tatt og bilen har fått ny lakk. Mr.T er forresten broren min, og rust/lakk-jobben er gjort av faren vår, så det er med andre ord gjort skikkelig :) Bruttern er hjemme på ferie denne uken, og han kommer ikke ned til der han bor før over helgen, så bildene må nok vente til da. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Noen bilder hadde vært bra... Jeg er interessert i få se fargen på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Datamaskinen der han bor har kræsjet, så han får ikke lagt ut bilder. Han skal uansett sende bilen opp til meg, så skal jeg ta meg av salget. Vet ikke når dette skjer, men forhåpentligvis innen et par uker. Originally posted by hercem Noen bilder hadde vært bra... Jeg er interessert i få se fargen på bilen. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 da kommer en ny supra til norge snart? :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg